Re: a moze nowa grupa ???

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_grush.one.pl>
Data: Sat, 24 Nov 2012 12:10:46 +0100

W dniu 22.11.2012 11:57, Iguan_007 Iguan_007 pisze:
> A dla mnie klasa PC to klasa komputerow osobistych. Cos takiego jak ta definicja (za Wikipedia):"A personal computer (PC) is any general-purpose computer whose size, capabilities, and original sales price make it useful for individuals, and which is intended to be operated directly by an end-user with no intervening computer operator. This contrasted with the batch processing or time-sharing models which allowed larger, more expensive minicomputer and mainframe systems to be used by many people, usually at the same time.".

To Twoje zdanie. Masz do niego prawo i masz prawo się mylić,
że ta grupa zajmuje się PC w sensie komputera osobistego, a
nie PC w sensie IBM PC. Nie bierzesz pod uwagę tego, co było,
zanim tu zacząłeś pisać.

W każdym razie dla mnie to oznacza EOT, nie zamierzam tracić
czasu na dyskusje z Tobą ani zmieniać swojego zdania. Pisz
o czym chcesz ale licz siÄ™ z moim odpowiedziami wskazujÄ…cymi
że to jest NTG.

> Chcialem tylko Ci pomoc w akceptacji tego urzadzenia :) Dla mnie jest to po prostu komputer osobisty. Pomyslalem ze bedzie milej jesli znajdziemy jakies rozwiazanie. Nie uznajesz tabletow jako komputerow na tej grupie, wiec porozmawiajmy o akcesoriach. Moga byc monitorem, urzadzeniem do sterowania filmami czy co tam jeszcze sobie wymyslisz. Jesli spojrzysz na ostatnie watki to zobaczysz pytania o reutery, dyski sieciowe, sluchawki czy drukarki. Akcepujesz te urzadzenia bo mozna je _tez_ podlaczyc do "Twojego" PC? Dlaczego wiec nie mozesz zaakceptowac tableta ktorego _tez_ mozna podlaczyc?

To nie jest komputer osobisty tylko komputer specjalizowany,
a w zasadzie zabawka, często bez możliwości tworzenia i uru-
chamiania własnego oprogramowania, co kłóci się z ideą kom-
putera osobistego.