Re: a moze nowa grupa ???

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_grush.one.pl>
Data: Wed, 21 Nov 2012 20:23:18 +0100

W dniu 15.11.2012 12:20, Iguan_007 Iguan_007 pisze:
> Nie zamierzam sie z Toba licytowac "ile czasu pisze na grupie" bo uwazam to za bezsensowne. Jesli ktos pisze zgodnie z tym co widzi w opisie grupy to nie widze powodu zeby musial dostosowywac sie do Ciebie "bo pisesz x lat".

Jest jeszcze FAQ, gdzie jest *szerszy* opis.

I robot, który każdemu poważnemu piszącemu, podającemu na
grupie prawdziwy (lub lekko tylko zmodyfikowany) adres e-mail,
wysyła podstawowe informacje i adres FAQ grupy.

> Piekna definicja. Pozostaje Ci tylko przekonanie admina zeby to umiescil w opisie grupy. Powodzenia!

Jest w FAQ. Może prostsza, ale nie pozostawiająca wątpliwości.

> Niesmialo tylko zapytam czy bedziesz ja zmienial jak wejda inne procesory czy zmieni sie np. kompatybilinosc z MS-DOS?

To wtedy już nie będzie PC i trzeba będzie założyć nową grupę.
Ale nie martw siÄ™, to nie nastÄ…pi raczej w przewidywalnym
czasie. Już była parę lat temu taka próba z PowerPC i spaliła
na panewce, a obecnie "beton" architektury x86 jest jeszcze
silniej zwiÄ…zany.

> Tak sobie po prostu wykluczyles akurat tego producenta bo go nie lubisz?

Tak sobie wykluczyłem bo z premedytacją buduje on komputery
niby bazujące na architekturze PC, ale z własnym ekosystemem
oprogramowania i sprzętu, aż po specjalne blokowanie modułów
pamięci tak, by działały tylko oryginalne albo produkowane
"pod błogosławieństwem" Apple przez firmy trzecie.

> "Do _tych_ komputerow"? Z watkow ktore widze - monitory, myszy, drukarki, reutery itd. chyba kazde mozna rownie dobrze podlaczyc zarowno do PC jak i do MACa. A taka drukarka to pewnie I z telefonu wydrukuje. Wiec to nie sa stricte akcesoria do "Twojego" PC.

Jeżeli jakiś sprzęt działa ze zwykłym pecetem pod Windows i
Linuksem, to nie obchodzi mnie już, czy działa z komputerami
Apple, czy nie.