Re: Dlaczego rozdzielczości monitorów komputerowych są takie marne?

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Wed, 21 Nov 2012 20:24:55 +0100

W dniu 2012-11-21 19:40, Przemysław Ryk pisze:
> Ale przecież są laptopy z różnymi rozdzielczościami. Ja na swoim 14" Dellu
> mam 1440×900. Owszem - podawana przez Ciebie rozdzielczość jest najczęściej
> spotykana, ale nie oznacza to, że nie znajdziesz modeli z innymi
> rozdzielczościami.

A jak teraz na rynku z rodzajami matryc w laptopach?
Czy nadal króluje to gu... na które teraz patrzę: błyszczące i dużo
gorsze jeśli chodzi o kąty patrzenia niż 5-letni stacjonarny TN.
3 lata temu kupiłem za 1700 zł telewizor FHD 32" z kątami podobnymi do
monitora na matycy IPS.
Nie chce mi się wierzyć że ludzie nie psioczą i jakaś lepsza matryca
jest koszmarnie droga.