Re: a moze nowa grupa ???

Autor: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007_at_gmail.com>
Data: Thu, 22 Nov 2012 02:19:46 -0800 (PST)

On Thursday, November 22, 2012 5:23:25 AM UTC+10, Rados³aw Sokó³ wrote:

> Jest jeszcze FAQ, gdzie jest *szerszy* opis.

Jest bardzo podobny do tego z opisu grupy. Pozwol ze zacytuje:
"Tematyk± grupy s± wszystkie zagadnienia zwi±zane z komputerami klasy PC, dotycz±ce sprzêtu. ".

Nadal nie widze zadnego odniesienia do IBM PC czy wymaganych procesorow ktore decyduja czy wolno o danym komputerze rozmawiac czy nie. Czyli jestesmy tam gdzie bylismy - Jesli ktos pisze zgodnie z tym co widzi w opisie grupy/FAQ to nie widze powodu zeby musial dostosowywac sie do Ciebie "bo pisesz x lat".

> Jest w FAQ. Mo¿e prostsza, ale nie pozostawiaj±ca w±tpliwo¶ci.

Twoja definicja:
"Komputery z procesorami iAPX-86, IA-32 i AMD-64, wyposa¿one
w BIOS zgodny z BIOSem IBM PC, zdolne do uruchamiania systemów
operacyjnych od MS-DOS w górê, g³ównie wszystkich powszechnie
u¿ywanych na komputerach PC-Compatible (np. OS/2, Windows i Li-
nux), nie produkowane przez firmê Apple. Plus niesamodzielne
urz±dzenia peryferyjne dla tych komputerów."

Tematyka grupy z FAQ:
"Tematyk± grupy s± wszystkie zagadnienia zwi±zane z komputerami klasy PC, dotycz±ce sprzêtu. ".

Wybacz, Twoja definicja nie ma zadnego pokrycia ani w opisie grupy ani w FAQ. A wiec tak jak mowilem - pozostaje Ci przekonac admina do umieszczenia Twojej wersji. Do tego czasu to tylko Twoje widzimisie.

> To wtedy ju¿ nie bêdzie PC i trzeba bêdzie za³o¿yæ now± grupê.

A ja mysle ze tak jak ludzie zaczeli pisac o laptopach, tak zaczna pisac o tabletach i co tam dalej po nich bedzie.

> Tak sobie wykluczy³em bo z premedytacj± buduje on komputery
>
> niby bazuj±ce na architekturze PC, ale z w³asnym ekosystemem
>
> oprogramowania i sprzêtu, a¿ po specjalne blokowanie modu³ów
>
> pamiêci tak, by dzia³a³y tylko oryginalne albo produkowane
>
> "pod b³ogos³awieñstwem" Apple przez firmy trzecie.

No i? W ktorym miejscu kloci sie to z opisem temtyki grupy?

> Je¿eli jaki¶ sprzêt dzia³a ze zwyk³ym pecetem pod Windows i
>
> Linuksem, to nie obchodzi mnie ju¿, czy dzia³a z komputerami
>
> Apple, czy nie.

Oj, cos Ci sie wycielo. Pozwol ze wkleje to co zrecznie opusciles:
"Jesli wiec nie jestes w stanie zaakceptowac tabletow, ale akceptujesz ogolne akcesoria (bo mozna je podlaczyc _tez_ do PC) to mam rozwiazanie Twojego problemu z tabletami - wyobraz soebie ze sa to akcesoria do sterowania np. muzyka w "Twoim PC". Wilk syty i owca cala, mozemy na tym zakonczyc? "

Pozdrawiam,

Iguan

-
Iguan007