Re: a moze nowa grupa ???

Autor: Iguan_007 Iguan_007 <iguan007_at_gmail.com>
Data: Thu, 15 Nov 2012 03:20:08 -0800 (PST)

On Sunday, November 11, 2012 11:08:20 PM UTC+10, Radosław Sokół wrote:

> Opis grupy jest nieprecyzyjny. Pobądź na grupie 10-15 lat
>
> i wtedy wyciągaj wnioski na temat jej profilu i dyskusji.
>
> A od ilu jesteś?

Nie zamierzam sie z Toba licytowac "ile czasu pisze na grupie" bo uwazam to za bezsensowne. Jesli ktos pisze zgodnie z tym co widzi w opisie grupy to nie widze powodu zeby musial dostosowywac sie do Ciebie "bo pisesz x lat".

> Komputery z procesorami iAPX-86, IA-32 i AMD-64, wyposażone
>
> w BIOS zgodny z BIOSem IBM PC, zdolne do uruchamiania systemów
>
> operacyjnych od MS-DOS w górę, głównie wszystkich powszechnie
>
> używanych na komputerach PC-Compatible (np. OS/2, Windows i Li-

Piekna definicja. Pozostaje Ci tylko przekonanie admina zeby to umiescil w opisie grupy. Powodzenia!

Niesmialo tylko zapytam czy bedziesz ja zmienial jak wejda inne procesory czy zmieni sie np. kompatybilinosc z MS-DOS?

> nux), nie produkowane przez firmę Apple.

Tak sobie po prostu wykluczyles akurat tego producenta bo go nie lubisz?

> Plus niesamodzielne urządzenia peryferyjne dla tych komputerów.

"Do _tych_ komputerow"? Z watkow ktore widze - monitory, myszy, drukarki, reutery itd. chyba kazde mozna rownie dobrze podlaczyc zarowno do PC jak i do MACa. A taka drukarka to pewnie I z telefonu wydrukuje. Wiec to nie sa stricte akcesoria do "Twojego" PC.

Jesli wiec nie jestes w stanie zaakceptowac tabletow, ale akceptujesz ogolne akcesoria (bo mozna je podlaczyc _tez_ do PC) to mam rozwiazanie Twojego problemu z tabletami - wyobraz soebie ze sa to akcesoria do sterowania np. muzyka w "Twoim PC". Wilk syty i owca cala, mozemy na tym zakonczyc?

Pozdrawiam,

Iguan

-
Iguan007