Re: Dell Vostro 3350 - pytania i opinie

Autor: neo <dyletant_at_yahoo.pl>
Data: Tue, 20 Nov 2012 07:32:40 -0800 (PST)

RadoslawF wrote:
> Dnia 2012-11-20 02:47, U ytkownik neo napisa :

> Do czytanie ksi ek specjalizowany czytnik lub tablet je li w
> ksi kach s mapy, ilustracje czy zdj cia.

Wiem, dziękuję. Zdecydowałbym się na tableta, gdyby nie to, że
potrzebuję tak ze 100GB podręcznych danych. To i tak mało, co jakiś
czas muszę robić backup na stacjonarny (gdzie mam 2,5T) i do tego
sprzątać. Takie czasy, sporo różnych rzeczy się przewala, mnóstwo
chciałoby się zatrzymać, ale na razie nie da rady.

> Nie chc ci martwi ale masz tam tylko jeden procesor.

Rozumiem. Technicznie nie jestem za mocny. Przylukałem w zakładce
system w windzie, że wiszą cztery procki na liście, myślałem, że
cztery rdzenie.

Ok, rozumiem, czy to będzie buczeć :(

Dziękuję i pozdrawiam,

Piotrek