Re: Montaż dźwięku ? słuchawki

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 17 Nov 2012 02:20:37 +0100

Dnia Sat, 17 Nov 2012 00:38:29 +0100, Mr Misio napisał(a):

> Bo do pisania tekstów nie sa potrzebne zadne studia "od pisania
> tekstow". Trzeba umiec pisac poprawnie po polsku (tego ucza w szkolach,
> przynajmniej kiedys uczyli), trzeba miec predyspozycje (rzetelnosc,
> systematycznosc, umiejetnosc tego śmiego i owego). Oraz odrobine czasu i
> checi by doskonalic warsztat.

Tak tylko wolałem uprzedzić, że ja jeszcze starą maturę zdawałem. ;D Teksty
moje - jeżeli tylko ktoś chce znaleźć, to problemów z tym nie będzie. :)

> Nie skreslaj go, on mlody stazem :)

A w piórka obrósł takie, że fiu fiu…

> PAtrzac z naszej - mojej, twojej - perspektywy zawodowej i kupy rzeczy,
> ktore sie widzialo ciezko nam zaimponowac.

Tu bym się nie zgodził. Pisywałem, czasami jeszcze pisuję. Rzemieślnik ze
mnie całkiem niezły. Tak mi się przynajmniej wydaje. Mam szczęście znać
kilku wysokiego lotu fachowców. Znam ich po 10 lat. Dalej im zazdroszczę
tego, jak potrafią pewne rzeczy ubrać w słowa. :)

> To co ty czy ja widze na pierwszy rzut oka, dla tego mlodego czlowieka
> moze byc terenem nieznanym. On moze po prostu nie zdawac soobie sprawy z
> wiekszosci tego, z czego ty sobie zdajesz sprawe :)

Jeżeli przy okazji nie widzi, że go ładują na minę… Seriously? Co z niego
będzie za dziennikarz?

> JAk ma predyspozycje i zaciecie, to moze cos z tego bedzie. Potrzebuje
> jeszcze wytrwalosci i pokory :)

Predyspozycje to ma. Z tego co tu zaprezentował - do chodzenia na skróty…

[ The most successful marriages are based on lies.                         ]
[                              (Gregory House "House M.D. 1x04 Maternity") ]