Re: Montaż dźwięku ? słuchawki

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 17 Nov 2012 00:38:29 +0100

Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

> Wiesz co - przez jakiś czas pisaniem różnych tekstów na życie zarabiałem
> (nie - nie mam ukończonych studiów dziennikarskich).

Bo do pisania tekstów nie sa potrzebne zadne studia "od pisania
tekstow". Trzeba umiec pisac poprawnie po polsku (tego ucza w szkolach,
przynajmniej kiedys uczyli), trzeba miec predyspozycje (rzetelnosc,
systematycznosc, umiejetnosc tego śmiego i owego). Oraz odrobine czasu i
checi by doskonalic warsztat.

> Lat Å‚adnych kilka temu
> to było akurat. Po tym, co na grupie przedstawia, to mam wrażenie, że taki
> artysta w redakcji spędziłby jakieś 15 minut… o ile naprawdę mocno
> potrafiłby się trzymać zębami biurka…

Nie skreslaj go, on mlody stazem :) PAtrzac z naszej - mojej, twojej -
perspektywy zawodowej i kupy rzeczy, ktore sie widzialo ciezko nam
zaimponowac. To co ty czy ja widze na pierwszy rzut oka, dla tego
mlodego czlowieka moze byc terenem nieznanym. On moze po prostu nie
zdawac soobie sprawy z wiekszosci tego, z czego ty sobie zdajesz sprawe :)

JAk ma predyspozycje i zaciecie, to moze cos z tego bedzie. Potrzebuje
jeszcze wytrwalosci i pokory :)