Re: Montaż dźwięku ? słuchawki

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 17 Nov 2012 02:34:39 +0100

Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

>> Nie skreslaj go, on mlody stazem :)
>
> A w piórka obrósł takie, że fiu fiu…

Wiesz z biologii - kurczak najpierw wyglada jak puchata zolta kulka, a
dopiero potem jest smaczny :D

> Tu bym się nie zgodził. Pisywałem, czasami jeszcze pisuję. Rzemieślnik ze
> mnie całkiem niezły. Tak mi się przynajmniej wydaje. Mam szczęście znać
> kilku wysokiego lotu fachowców. Znam ich po 10 lat. Dalej im zazdroszczę
> tego, jak potrafią pewne rzeczy ubrać w słowa. :)

No tak, tez tak mam. Ale 10 lat temu imponowalo ci 90 na 100, dzis
imponuje ci 1 na 100 ;)

> Jeżeli przy okazji nie widzi, że go ładują na minę… Seriously? Co z niego
> będzie za dziennikarz?

NAuka kosztuje. Pieniadze. Pot. Nerwy. Kto przezyje - ten staje sie
twardszy :D

Wiec nie podcieraj mu noska, niech sam sie usmarka ;)

> Predyspozycje to ma. Z tego co tu zaprezentował - do chodzenia na skróty…

Może gra w grę, gdzie sie uprawia park.. peur... no to skakanie po
scianach :D