Re: graficzny tablet

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 17 Nov 2012 02:30:38 +0100

Dnia Sat, 17 Nov 2012 00:36:15 +0100, Jawi napisał(a):

> Ktoś używa?
> Chciałbym kupić taki graficzny tablet i się zastanawiam jaki. Dla corki,
> lubi rysować.
> Cena ma znaczenie ofc.
> Jakie znaczenie w praktyce ma rozdzielczość, bo standard to 2 tys a sa i
> 4tys. Jeden znalazłem z funkcja wykrywania pochylenia piora, a inne tego
> nie maja?
> Obszar roboczy tych tańszych do 300pln to 15x10 i około tego. w cm
> naturalnie.
> Są firmy wacom - droższe, pentagram - tańsze i większe, albo hanvon.
> [...]

Patrząc z pozycji osoby, która trochę przy tablecie popracowała (Intuosy i
Citntiq Wacoma, kilka egzemplarzy Kanvusa) powiem tak: Wacom. A poóniej
dłłłuuuuuuuuuuugo nic. Jeżeli ma zacięcie do rysowania, lubi to - Inkling
lub Bamboo. To Jej od tabletu nie odstraszy. Ciebie później wystraszą
wymagania co do nowych wersji. :D

[ Masz ochotę kupić telefon w sklepie komoorki.pl? Usiądź i poczekaj, aż   ]
[ Ci przejdzie. Więcej na http://maverick.jogger.pl/2011/01/21/bez-tytulu/ ]