Re: Jakie losy Blu-ray w pecetach?

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Tue, 13 Nov 2012 01:13:53 +0100

W dniu 2012-11-11 12:31, Ghost pisze:

> Alez Ty pleciez, w Polsce w ogole praktycznie nie wydaje sie BD.
> Wydawaniem plyt BD zajmuja sie glownie wytwornie z chalołód i to one
> decyduja o powolnym nasycaniu rynku.

Wydawanie w znaczeniu "dystrybucja i tłoczenie - teraz jasne?
Bo że Polska potęgą filmową PRODUKUJĄCĄ filmy jako takie (niezależnie od
nośnika) nie jest, to chyba oczywiste.

> To tylko polityka cenowa, nie wydawnicza.

        jw.

> O wolumenenie cos wiesz? Ceny BD w UK sa wyzsze od DVD, zwlaszca nowych
> filmow.

Oczywiście, ale różnica w cenie nie jest tak duża jak u nas, zarobki
lepsze, więc i sprzedaje się proporcjonalnie dużo więcej nowości na BD
niż DVD niż u nas.

> Prawda jest, ze wszystkie nowosci wychodza jednoczesnie na BD i
> DVD, ale bardzo powoli wchodza stare tytuly do BD.

Dlatego celowo wybierałem do filmów dużą plazmę, a nie LCD - zbyt dużo
dobrych filmów nie wydano do tej pory na BD i nie wiadomo kiedy to
nastąpi, pomijając już kwestię ekonomicznej sensowności kupowania tego
wszystkiego drugi raz na BD przy dużej kolekcji filmów na DVD.

--
/MB