Re: Jakie losy Blu-ray w pecetach?

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Tue, 13 Nov 2012 10:35:51 +0100

Użytkownik "Michal" <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com> napisał w
wiadomości news:k7s3mp$n77$1_at_mx1.internetia.pl...

> Dlatego celowo wybierałem do filmów dużą plazmę, a nie LCD - zbyt dużo
> dobrych filmĂłw nie wydano do tej pory na BD i nie wiadomo kiedy to
> nastąpi, pomijając już kwestię ekonomicznej sensowności kupowania tego
> wszystkiego drugi raz na BD przy duĹźej kolekcji filmĂłw na DVD.

Staram Ci sie pokazac, ze to jest glowna przyczyna celowo obnizonego tempa
przenoszenia tytulow na BD. Kolekcjonerzy sa glownym targetem, kupuja
najwiecej. Kupia w koncu wszystko na BD, ale potrzebuj ana to wiecej czasu.
Wrzucanie od razu wszystkiego w BD, po prostu "spaliloby" tytuly.