Re: nVidia GForce i Quadro - sterowniki (koegzystencja).

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Tue, 13 Nov 2012 01:08:04 +0100

W dniu 2012-11-11 16:14, Corran pisze:

> A może wymień tego 7300 na coś nowego?

1. Tych kart do wymiany byłoby ~100. Średnio opłacalne w sytuacji gdy
wydajność GF7300GT w danym zastosowaniu jest i tak z dużą zakładką
(tylko wykresy 2D). Poza tym Te Asusowe GF7300GT są o tyle fajne, że:
a) sÄ… pasywne
b) zajmujÄ… jeden slot nie blokujÄ…c sÄ…siedniego PCI
c) są bardzo energooszczędne, co przy 350W zasilaczach ma znaczenie
(taki zasilacz pociągnie bez konieczności wymiany spokojnie GF7300GT i
Quadro NVS280).

> Teraz karty obsługują więcej niż 2 monitory.

9 na 10 obecnych kart nie jednocześnie na DSUB!
Te które obsługują są nieopłacalne w powyższym zastosowaniu (np:
specjalne wersje Flex od Sapphire) a sama przejściówka aktywna DP
kosztuje tyle, co takie Quadro.

> Problem jest taki że nie wiem czy będą ci pasować złącza.

Akurat ze złączami nie ma problemów o ile nie są to DP. A prawie każda
współczesna karta na 4 monitory wymaga DP, do na DVI/HDMI/DSUB obsługuje
równocześnie max 2 monitory (tylko 2x RAMDAC)).

--
/MB