Re: [Re]instalacja systemu

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Sun, 04 Nov 2012 21:29:02 +0100

W dniu 2012-11-04 21:21, PK pisze:

> Jak napisałem wcześniej: doceniam fakt, że kilka rzeczy odbywało się
> szybciej, ale dla mnie (subiektywnie) ta różnica nie była duża. I nie
> byłaby dużo większa, gdyby dysk był nawet 2 razy szybszy, bo chodzi o
> efekt jakościowy. Po prostu 2 sekundy wczytywania pliku nie są dla mnie
> uciążliwe.

Czasami podniesienie systemu w 10 sec a 5 min jest na wagę złota :)

> Nie gram, nie pracuję w SAS, nie kopiuję masowo plików. Jeśli puszczam
> jakiś program i wiem, że zapisy na dysk go spowolnią, to się nie bujam,
> tylko robiÄ™ ramdisk.

Popracuj w PS albo innym programie który zjada ram w trybie
natychmiastowym do tego doczytując dużo danych z dysku :) i nie mówię tu
o projektach typu laurka do przedszkola :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.