Re: [Re]instalacja systemu

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Sun, 04 Nov 2012 21:26:44 +0100

W dniu 2012-11-04 18:57, Mr Misio pisze:

> To ja Ci powiem, ze roznica miedzy 7200rpm a ssd tez jest kolosalna.
> Mniej wiecej tak, jak roznica w cenie za GB :) I na PC stacjonarnych mam
> SSD na system. Ale PC ma ta zalete, ze jest gdzie wlozyc hdd-storage.
> Nie dynda na usb :)

Mam SSD i wiem jaka jest różnica :) co do dysku na USB nie przeszkadza
mi to wcale a że często zmieniam miejsce pracy to wolę w 1min zapakować
laptopa z dyskiem USB niż w 15 min składać blaszaka nie mówiąc już o
zmianie jego miejsca pracy :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.