Re: [Re]instalacja systemu

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 04 Nov 2012 21:12:30 GMT

On 2012-11-04, Chris <spam_at_spam.de> wrote:
> Czasami podniesienie systemu w 10 sec a 5 min jest na wag臋 z艂ota :)

5 minut? Nigdy mi si臋 tyle 偶aden system nie uruchamia艂 :).
W7 na desktopie odpala si臋 poni偶ej minuty. W8 na laptopie nawet kr贸cej
(a jak u偶ywam poza domem, to i tak ze sleep'a).
Rozumiem, 偶e liczysz do uruchomienia wszystkich program贸w ze startupa
i masz tam ze 20 pozycji...

> Popracuj w PS albo innym programie kt贸ry zjada ram w trybie
> natychmiastowym do tego doczytuj膮c du偶o danych z dysku :) i nie m贸wi臋 tu
> o projektach typu laurka do przedszkola :)

PS jak Photoshop? Nie u偶ywam (nie sta膰 mnie, zbieram na Lightroom :)).
RAW Therapee poch艂ania RAM r贸wnie sprawnie, a jest przy tym koszmarnie
wolne. No ale c贸偶 poradzi膰. Zawodowym fotografem nie jestem i tak
naprawd臋 obrabiam szczeg贸艂owo mo偶e z 500 zdj臋膰 rocznie, wi臋c bardzo mnie
to nie boli.
W og贸le musz臋 zaznaczy膰, 偶e do wrze艣nia 偶y艂em ca艂kiem wygodnie z 2GB.
Przeszed艂em na 4GB tylko dlatego, 偶e znowu pierwszym systemem jest u
mnie Windows, wi臋c mam ca艂y czas w艂膮czone VM z Linuxem (czasem dwa na
raz).

pozdrawiam,
PK