Re: [Re]instalacja systemu

Autor: BUNIEK <mbuniek_at_interia.pl>
Data: Sun, 4 Nov 2012 21:44:14 +0100

>Zgaduje, ze nie masz SSD. Ten argument (o oszczedzaniu 5 minut) jest
>koronnym wsrod krytykow, ktorzy SSD znaja z folderow reklamowych.

W domu nie, ale miałem długo w pracy w PC(aż padł), obecnie mam pojedynczego
Samsunga 1 TB i komfort z używania komputera spadł, ale nie na tyle aby to
uciążliwe. To ile da SSD poza startem systemu sporo zależy od charakteru
pracy na komputerze i ilości pamięci.
Bo sekretarka specjalnie nie poczuje, ale programista, grafik, osoba
obrabiająca video już może.

>Zakoduj, ze uzycie SSD czyni system w kazdej sekundzie pracy bardziej
>responsywnym, to jedna z kluczowych cech definiujacych komfort korzystania
>komputera.

Ale jego cena w stosunku do wymaganej pojemności jest za wysoka, w domu
używam RAID 0 w domu na 3 500GB dyskach. Jest wolniej niż na SSD ale mam
potrzebna mi pojemność przy zadowalającej wydajności.
Jestem w stanie poczekać na wczytanie gry lub poziomu. przynajmniej do czasu
aż ceny nie spadną.

Nawet myślałem o 2 x 32 GB SSD w raid 0 na system, ale stwierdziłem ze
niewiele zyskam bo reszta towaru z którego faktycznie korzystam po prostu
się nie zmieści.

Buniek