Karta do HMZ-T1

Autor: <kris.at.gm_at_gmail.com>
Data: Sun, 4 Nov 2012 11:48:53 -0800 (PST)

Witam,

Składam PC w obudowie mini ITX. Przeznaczenie to głównie gry - komputer ma być konsolą do gier, przy czym jako monitor służyć będą TV Plazma 42" HD-Ready (1024 x 768) oraz gogle 3D SONY HMZ-T1 (1280 x 720) - te ostatnie są właściwie przyczyną całego przedsięwzięcia. Po odpaleniu gier 3D na PS3 i XBOX 360 wrażenia ogólnie mówiąc niespecjalne (może poza Killzone) - rozdzielczość niska, efekt 3D dołożony jakby na siłę. Prawie odpuściłem temat, ale podkusiło mnie żeby podpiąć się pod PC (Intel Q6600, karta 470GTX i zainstalowany trial nVidia 3DTV Play) - i tu objawienie. Czego bym nie odpalił (poza NFS Hot Pursuit) wyglądało super! Stąd pomysł żeby zbudować swoją "konsolę" do gier, z wydajnością pozwalającą na uruchamianie najnowszych tytułów w rozdzielczości do 1280 x 720 (w 3D). Konfigurację planuję następującą:
- Procesor Core i3-3220
- 8GB RAM
- Obudowa ITX z zasilaczem 450W (SST-ST45SF v2.0 SFX / ATX 80Plus Bronze)
(http://www.proline.pl/?p=SST+SG05B+SUGO+450U3)
- dysk 1GB
... i nie wiem co z grafiką. Początkowo myślałem o Gainward 470GTX (bo mam go w kompie, który nie służy już do gier), ale zasilacz 450W i mała obudowa nie są chyba dla niego najlepsze. Następnie pojawił się pomysł, że może Radeon 7750, potem że czemu nie 7770, a może jednak 7850 :) ? Kryterium to z jednej strony mała prądożerność i temperatura (28nm), z drugiej wydajność która uciągnie nowe tytuły, ale tak jak pisałem rozdzielczość to max 1280 x 720, z tym że w 3D. Testy jakie znalazłem są w wyższych rozdzielczościach, dlatego mam prośbę o pomoc - czy 7750 lub 7770 wystarczą? A jeśli tak, to czy im wystarczyłby może zasilacz 300W?

Pozdrawiam,

Krzysztof