Re: Karta do HMZ-T1

Autor: sphinxozo <sphinxozo_at_gmail.com>
Data: Mon, 5 Nov 2012 01:27:32 -0800 (PST)

On 4 Lis, 20:48, kris.at..._at_gmail.com wrote:
> Witam,

> [...]

Powiem tak, mam takiego PC który zastąpił mój "duży" komp.
Dokładnie taka sama buda ale z zasilaczem 300W. U mnie ten zasilacz
ciągnie i5 750 + GTX 460 i daje radę. Wieć 450W na pewno da sobie
radę.
Ale mam uwagi co do tej obudowy, zeby założyć porządne chłodzenie jest
strasznie ciasna, malutka nawet jak na itx.
Ja skonczyłem tak że wybebeszyłem z niej wszystko , mocowania na dyski
itp, jest jeden dysk 2.5 cala, nie ma żadnego napędu optycznego, i
chłodzenie pseudo wodne, Anatek Khuler.
Jak był normalny wiatrak było więcej miejsca ale była głośna a jak coś
cichego to SCYTHE ShurikenB ale trzeba uważać czy slota PCExpres nie
zasłoni. Teraz jest cicho gorąco, Mostki maja po 75 - 80 stopni a to
sporo.
W 3d nie grałem więc nie wiem czy da radę ale pewnie uciągnie. Procek
ma zimno ale reszta cierpi bo nie ma prawie ruchu powietrza w środku a
żaden extra wiatrak po prostu już się nie zmieści.
Tak że wydaje mi się że warto wziąść troche większą budę jednak. Drugi
ITX który składałem to i5 2400 , tym razem wziołem BITFENIX PRODIGY ,
tylko wywaliłem te obciachowe listwy z góry i dołu.
Obudowa jest zaskakująco cicha, wchodzi do niej maksymalnie 4 wiatraki
12cm, ale wtedy nie wchodzi CD-ROM :) lub 3 i daje radę. Wiem że jest
sporo większa ale ma jeszcze jedną zalete można wsadzić do niej
normalny pełnowymiarowy zasilać ATX, byle nie za długi , OCZ Fatality1
wchodzi ledwo ledwo na styk , dysków można wsadzić nawet 6 chyba a
kompa w ogóle nie słychać. Ja bedziesz chciał zobaczyć porównanie
wielkości to mogę podesłać zdjęcia na prv :)

Marcin