Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: z <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Sun, 04 Nov 2012 18:38:19 +0100

W dniu 2012-11-02 19:10, $heikh el $hah pisze:
> A odnośnie nielegalności: póki co, jestem studentem, który nie ma czasu,
> żeby jeszcze pracować (pomijam dorabianie dzięki małym zleceniom). Ale
> jak będzie mnie stać, to np. takiego Totala Commandera kupię sobie
> licencję, a i za muzykę, która NAPRAWDĘ mi się spodoba, będę skłonny
> zapłacić. Choć wiesz jak to jest w Polsce, jakie są zarobki, a taki Hans
> Zimmer raczej ma co do garnka włożyć i IMHO tacy twórcy powinni zakładać
> fundacje charytatywne, żeby można przelać na ich konto choćby dolara, a
> muzykę ściągnąć sobie za darmo/nielegalnie.

Czytam i czytam i nie wytrzymałem :-)
Z biegiem czasu zmienisz swoje poglądy. Mam nadzieję że nie przez karę
jaką zapłacisz za nielegalne używanie TC. Tak był taki przypadek.
Dam Ci radę. Jest cała masa darmowego softu wcale nie gorszego
http://x-diesel.com - Mój ulubiony legalny zamiennik TC.
A żeby być w zgodzie z polskim prawem nie udostępniać (torrenty) a
jedynie pobierać albo wybrać sobie jakieś fajne radio internetowe bez
reklam. Top nie jest trudne, nie jest kosztowne czasem prostsze i nawet
tańsze od piracenia.
O darmowych systemach operacyjnych chyba nie puszę wspominać.