Re: a moze nowa grupa ???

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 04 Nov 2012 10:05:40 GMT

On 2012-11-03, $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com> wrote:
> Tak, bo Ty mnie znasz...

Nie znam. Oceniam tylko to, jak siÄ™ zachowujesz na Usenecie.

> świadczy o braku kultury. Ja np. wiem, że dłoń na powitanie pierwsza
> powinna podać kobieta i jeśli tego nie robi, mężczyzna powinien skończyć

Nie wiem skÄ…d to "wiesz". Savoir-vivre to kwestia bardzo lokalna i Twoja
wiedza na niewiele może się zdać w realnej sytuacji. Poza tym oczywiście
nie jest prawdą, aby to kobieta miała podać rękę pierwsza.
Ponadto podawanie ręki "wierzchem ku górze" nie ma żadnego związku
z oczekiwaniem obślinienia jej. W ten sposób może Ci podać rękę Twój
przełożony w pracy (niezależnie od płci). Podobnie podają rękę także
mieszkańcy USA/Kanady.

W ogóle cały ten tekst o podawaniu ręki i puszczaniu w drzwiach wygląda,
jakbyś tydzień temu wyrwał się z PGRu i zaczął hurtem czytać wszystkie
poradniki w Internecie :D.

Ale nie musisz tego brać do siebie, bo przecież nie oceniam Ciebie
tylko Twoje "internetowe alter ego". W końcu sam napisałeś, że na
grupach wypowiadasz się inaczej niż prywatnie.

pozdrawiam,
PK