Re: a moze nowa grupa ???

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sat, 03 Nov 2012 22:21:20 +0100

W dniu 2012-11-03 22:09, PK pisze:
> O kobietach wiesz tyle co o dobrym wychowaniu...

Tak, bo Ty mnie znasz...
Używanie wulgaryzmów w tekstach skrajnie nieformalnych, jak ten, nie
świadczy o braku kultury. Ja np. wiem, że dłoń na powitanie pierwsza
powinna podać kobieta i jeśli tego nie robi, mężczyzna powinien skończyć
na słownym przywitaniu. A jeśli całuje w rękę (mnie się jeszcze nie
zdarzyło i pewnie się nie zdarzy), to tylko wtedy, gdy kobieta poda ją
wierzchem do góry i trzeba się zgiąć, a nie podnosić ją sobie do ust,
jak się zdarza np. Kaczyńskiemu. Po schodach pierwszy schodzi facet.
Smacznego może życzyć tylko osoba przyrządzająca posiłek. Itd., itd.
Choć nie ukrywam, że dość często dyskryminuję kobiety otwierając bądź
przytrzymując im drzwi (na uczelni) lub płacąc całość rachunku np. w
kawiarni...

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$