Re: a moze nowa grupa ???

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Sun, 04 Nov 2012 11:54:24 +0100

W dniu 2012-11-04 11:05, PK pisze:
> Ale nie musisz tego brać do siebie, bo przecież nie oceniam Ciebie
> tylko Twoje "internetowe alter ego". W końcu sam napisałeś, że na
> grupach wypowiadasz się inaczej niż prywatnie.

Inaczej niż na uczelni, inaczej niż w mieszkaniu z samymi kobietami,
jednak podobnie, a raczej swobodnie jak w rozmowie z kumplem przy piwku.
To jest w końcu Internet. Ludzie walczą z ACTA, SOPA, PIPA, chcą
wolności w sieci, która z założenia miała być niezależna od polityki i w
ogóle wolna od jakichkolwiek kanonów zachowań wg myśli "bądź sobą", a
tymczasem wielu stara się robić wrażenie alfy i omegi, tak myślowej, jak
i kulturalnej, co skutkuje tym, że w moich oczach robią wrażenie, jakby
'połknęli kij od szczotki'. A w realu, tudzież biedronce, spotykam
ludzi, którzy są dr. hab. i można z nimi na luzie pogadać. A ostatnio od
jednego dr., wykładającego na UJ, usłyszeliśmy, że on uważa, iż
studentom na zajęciach bądź w pisaniu prac (bo to seminarium akurat
było) brakuje odwagi, luzu, dystansu do nauki. Między sobą, w przerwach,
albo po zajęciach, są takimi luzakami, że Charlie Sheen wymięka, a na
zajęciach zamieniają się w ciche trusie (ofc, z nielicznymi wyjątkami).

Jeszcze co do tej wyciągniętej wierzchem do góry, pod lekkim kątem (na
plus) i zgiętej w knykciach dłoni – ja nie wiem, jaki facet tak Ci
podawał rękę, ale ja bym nie chciał go spotkać. Oczywiście może być
lekko odchylona od pionu w lewą stronę, czym sygnalizuje się wyższość
nad witanym (bo jego dłoń jest wyżej), ale ma to być normalny uścisk.
Raz może faktycznie popełniłem błąd, że przywitałem się z kumplami, a z
dziewczynami nie [choć się upomniały i było ok]), ale w sytuacji 1:1,
gdy już się znam z daną dziewczyną/kobietą, nie ma mowy. Dziewczynie, w
razie czego, powiem, że taka jest zasada savoir-vivre'u, a jeśli kobieta
jej nie zna, to już jej problem.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$