Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 04 Nov 2012 09:47:14 GMT

On 2012-11-03, Michoo <michoo_news_at_vp.pl> wrote:
> A przypadkiem nie w jednym miejscu? Bo wiesz, jakiś pożar/włamanie i
> można być w dupie...

I jakie jest prawdopodobieństwo tego pożaru czy włamania? :)

Nie popadajmy w paranoję. Od trzymania dysków w dwóch miejscach
na wypadek pożaru już niedaleka droga do strachu przed wyjściem
z domu :).
Jak pisałem wcześniej: najważniejsze pliki (dokumenty, rozliczenia
itp - takie, od których zależy moje życie jakoś) odkładam w chmurze.
Jeśli spali mi się mieszkanie, to jakoś przeboleję fotki z wakacji.

pozdrawiam,
PK