Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Fri, 02 Nov 2012 19:10:17 +0100

W dniu 2012-11-02 18:12, PK pisze:
> Pomijaj膮c ju偶 kwesti臋 nielegalnego (nie mam si艂y na takie dyskusje), to
> FLAC sobie mo偶esz spokojnie darowa膰, bo to jest po prostu lipa.

Rzucisz jakim艣 藕r贸d艂em?
A odno艣nie nielegalno艣ci: p贸ki co, jestem studentem, kt贸ry nie ma czasu,
偶eby jeszcze pracowa膰 (pomijam dorabianie dzi臋ki ma艂ym zleceniom). Ale
jak b臋dzie mnie sta膰, to np. takiego Totala Commandera kupi臋 sobie
licencj臋, a i za muzyk臋, kt贸ra NAPRAWD臉 mi si臋 spodoba, b臋d臋 sk艂onny
zap艂aci膰. Cho膰 wiesz jak to jest w Polsce, jakie s膮 zarobki, a taki Hans
Zimmer raczej ma co do garnka w艂o偶y膰 i IMHO tacy tw贸rcy powinni zak艂ada膰
fundacje charytatywne, 偶eby mo偶na przela膰 na ich konto cho膰by dolara, a
muzyk臋 艣ci膮gn膮膰 sobie za darmo/nielegalnie.

--
鈺(嗖.嗖)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 菨谉 丧蕿谋菨丧$