Re: Nie uwazacie ze..

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Fri, 02 Nov 2012 19:02:36 +0100

W dniu 2012-11-02 16:37, qwerty pisze:
> Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
>
> A po co kombajn do skanowania? Ja zawsze używam irfanview.

IrfanView jest świetny, przyznaję, dla mnie zresztą domyślny do zdjęć i
skanów, jednak oprogramowanie dostarczone przez Epsona dawało większe
pole do popisu (Irfan ma opcję ładnego skanowania do pdf?). Ale i tak
już swoje przeżyła, więc ostatnio kupiłem nową, też Epsona i już na
Wi-Fi, co dla mnie jest wielką wygodą.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$