Re: Pasywne GT630 czy poczekać?

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Mon, 22 Oct 2012 01:19:30 +0200

W dniu 2012-10-21 23:49, PK pisze:

> Nie mam. I prawdopodobnie nie będę miał w dokupionym drugim.
> Inaczej po co upierałbym się przy 2xDVI? :)

Tak już całkowicie w oderwaniu od wojenek Radeon vs GF - o ile to będzie
to nowy (w znaczeniu fabrycznie nowy a nie dla Ciebie ;) monitor, do
zastanów się czy warto kupować urządzenie bez HDMI.
Producenci kart zapowiedzieli, że od 2013 albo 2014 DVI idzie w odstawkę
i przechodzić będą na HDMI + DP jeśli chodzi o złącza
cyfrowe, a monitor kupuje się jednak na trochę dłużej niż 2 lata.
Co ciekawe - biorÄ…c pod uwagÄ™ pozycjonowanie kart na rynek (nie majÄ…ce
nic wspólnego z sensownością ekonomiczną w dobie urządzeń cyfrowych po
obu stronach kabla) jest szansa, że w budżetowych kartach nieśmiertelne
DSUB przeżyje DVI ;)

--
/MB