Re: Pasywne GT630 czy poczekać?

Autor: PK <PK_at_nospam.com>
Data: 21 Oct 2012 21:49:56 GMT

On 2012-10-21, Corran <corran.pl_at_gmail.com> wrote:
> Kolego. Szukałem coś dla siebie i trafiłem przypadkiem (dała mi do myślenia trochę - jest w cenie co wiatrakowy 7770). Uznałem, że może ciebie zainteresować więc podrzucam. Nie masz HDMI w monitorze?

Nie mam. I prawdopodobnie nie będę miał w dokupionym drugim.
Inaczej po co upierałbym się przy 2xDVI? :)

> Ten GT630/GT440 będzie naprawdę niewiele lepszy od X4500 (zależy jeszcze w czym). Mam wątpliwości co do kupowania przestarzałej karty o niewiele większej wydajności. Nie wiem do czego ci potrzebna ale w niektórych zastosowaniach zintegrowany X4500 wypada zadziwiająco szybko (nie gry 3D).

Potrzeba mi 2 wyjść DVI i CUDA :).
Poza tym karta graficzna ma własny RAM, a zintegrowana jak wiadomo
musi się dzielić (a ja się dzielę niechętnie).
No a jeśli chodzi o gry, to istnieje istotna jakościowa różnica:
część gier (m.in. Diablo3) po prostu na zintegrowanych kartach się
nie odpala.

Także jak widzisz nie kupuję karty po to, żeby mieć czegoś więcej.
Kupuję ją po to, żeby coś w ogóle mieć (2 monitory, GPGPU, ew. możliwość
zagrania w coś współczesnego na urlopie).

pozdrawiam,
PK