Re: Pasywne GT630 czy poczekać?

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Mon, 22 Oct 2012 00:36:09 +0200

Użytkownik "PK" <PK_at_nospam.com> napisał w wiadomości

> Nie mam. I prawdopodobnie nie będę miał w dokupionym drugim.
> Inaczej po co upierałbym się przy 2xDVI? :)

Jak karta ma HDMI to przejściówka HDMI-DVI będzie znacznie tańsza niż
DP-DVI.

> Poza tym karta graficzna ma własny RAM, a zintegrowana jak wiadomo
> musi się dzielić (a ja się dzielę niechętnie).

Mozna w biosie przydzielić minimalną ilość pamięci dla integry (szczególnie
w integrach Intela, które juz od czasów i810 używały dynamicznej alokacji
VRAM i brały tylko tyle pamięci ile akurat potrzebowały).

> No a jeśli chodzi o gry, to istnieje istotna jakościowa różnica:
> część gier (m.in. Diablo3) po prostu na zintegrowanych kartach się
> nie odpala.

Np. na HD4200 (785G) siÄ™ uruchamia. Ale integry Intela sprawiajÄ… problemy w
grach.