Re: Takie czasy... :)

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Sun, 21 Oct 2012 23:54:25 +0200

Użytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No chyba przesadzasz :) Coz takiego robisz, ze ledwie zipie? :)

4 GB RAM nie problem zapełnić. U mnie kilkanaście okien Chrome, każde z
kilkoma kartami, to zajęte 3 GB (na 32-bitowym WinXP); choć fakt że to
akurat można ominąć używając Firefoxa zamiast Chrome (zajętośc pamięci spada
dwukrotnie). Za to do komunikacji używam starego, dobrego Outlooka
dostarczonego razem z XP, a ten zajmuje w pamięci kilka MB.