Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Mon, 20 Aug 2012 03:57:51 +0200
Message-ID: <k0s5qf$hir$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

> Kupiłem ostatnio w sklepie internetowym avans.pl notebook Samsunga

warto dodać, że zamówiony i odbierany był w sklepie Avans ale jak się
okazało to sklep Avans w sklepie internetowym Avans zamawia
"grzecznościowo" w imieniu klienta (trzeba i tak zapłacić koszt
przesyłki) ale w reklamacji nie pośredniczy bo nie jest sprzedawcą.
Sklep avans.pl i placówki detaliczne Avans ponoć są odrębnymi firmami
choć logo nie wskazuje na tylko zbieżność nazwy...
Received on Mon 20 Aug 2012 - 04:00:03 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 20 Aug 2012 - 04:51:02 MET DST