Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Mon, 20 Aug 2012 03:48:51 +0200

> Ot ciekawostka z jedną dużą firmą z Poznania. Przysłali mi swego czasu nie
> tą płytę główną, co zamawiana. Nie ten producent, nie ta podstawka pod
> procesor. Pierwszy opad szczęki: mam to zgłaszać jako reklamację odnośnie
> wadliwego / uszkodzonego sprzętu.

Kupiłem ostatnio w sklepie internetowym avans.pl notebook Samsunga, w
ofercie 4GB RAM, na fakturze 4GB RAM, w komputerze 2GB i ślady wkrętaka
na śrubie niezaplombowanej pokrywki pamięci. Konsultant telefoniczny
zaleca wysłanie do serwisu Samsunga, w zasadzie mogę też wypełnić
zgłoszenie usterki i wysłać do nich ale wysłać trzeba kompletny a na
fakturze jest 4GB...

Kupiłem swego czasu palmtopa Texas Instruments, używanego, od prywatnej
osoby. Brak rysika, pokrywki ekranu i stacji dokujÄ…cej. PiszÄ™ maila do
najbliższego serwisu TI w Holandii pytanie o możliwość zakupu i
oczywiście cenę tych części, miła pani odpisuje mi, że nie ma możliwości
zakupu tych elementów z wysyłką do polski ale jeśli nie przeszkadza mi,
że będą bez opakowań i mogą mieć delikatne ślady używania to mam im
przesłać adres to mi je wyślą gratis. I wysłali...