Ile operacji na godzinę wykonuje człowiek? :>

Autor: Lisciasty <lisciasty_at_post.pl>
Data: Sun, 19 Aug 2012 23:58:32 -0700 (PDT)

Dziś rano w radio usłyszałem niusa o powstaniu nowego nowoczesnego
światłowodu, szczegóły tu:

http://www.polskieradio.pl/9/4/Artykul/668393,Nowy-swiatlowod-w-Azji-ma-prawie-8-tysiecy-km

http://tinyurl.com/9rl4v3a

Zafrapowała mnie ta opinia tajemniczych ekspertów, że 3 ms dla
komputera to jak godzina dla człowieka. Licząc na różne sposoby i
biorąc pod uwagę różne procesory wychodzi mi od 80 tys. operacji
wzwyż. Nie wiem czy byłbym w stanie wykonać tyle operacji w godzinę,
chyba że eksperci liczą wszystkie procesy zachodzące w organizmie :>

L.