Dnia 2012-08-17, o godz. 13:24:50
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> napisał(a):
> Wysłałem bezpośrednio do Samsunga - bez problemów wymienili. Western
> Digital raz wymienił, raz stwierdził, że dysk z serii sprzedanej
> producentowi laptopa (prawda) i żeby się dopominać naprawy / wymiany
> tą drogą.
W Seagate też bez problemu wymiana u producenta. Przy czym dyski
dostarczane producentom sprzętu także serwisują ale tylko do terminu
jaki ustalił producent. I np. te same dyski kupione samodzielnie mają 5
lat gwarancji a np. kupione w komputerach Dell-a tyle na ile Dell daje
gwarancje.
Zdrówko
Received on Mon 20 Aug 2012 - 10:05:03 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 20 Aug 2012 - 10:51:02 MET DST