Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon, 20 Aug 2012 10:03:32 +0200
Message-ID: <20120820100332.275b9e68@babcia-workstation>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia 2012-08-17, o godz. 13:24:50
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com> napisał(a):

> Wysłałem bezpośrednio do Samsunga - bez problemów wymienili. Western
> Digital raz wymienił, raz stwierdził, że dysk z serii sprzedanej
> producentowi laptopa (prawda) i żeby się dopominać naprawy / wymiany
> tą drogą.

W Seagate też bez problemu wymiana u producenta. Przy czym dyski
dostarczane producentom sprzętu także serwisują ale tylko do terminu
jaki ustalił producent. I np. te same dyski kupione samodzielnie mają 5
lat gwarancji a np. kupione w komputerach Dell-a tyle na ile Dell daje
gwarancje.

Zdrówko
Received on Mon 20 Aug 2012 - 10:05:03 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 20 Aug 2012 - 10:51:02 MET DST