Re: SSD w netbookach i laptopach

Autor: PK <kosu_at_nospam.pl>
Data: 19 Aug 2012 19:21:57 GMT

On 2012-08-19, Chris <spam_at_spam.de> wrote:
> Ale mi argument :) Co dzień jeżdżę po ulicach i nie widuję Ferrari,
> Astona czy Bentleya a tylko 10-20 letnie passaty albo golfu znaczy że są
> lepsze od tamtych ?? :)

Zupełnie inny produkt. Ferrari są rzadkie, bo mało jest nowych.
Nowych laptopów Sony jest całkiem dużo (choć Apple odebrało im kawał
rynku). Czyli jest sporo nowych i drastycznie mało starych.

> A tak na serio to Sony ma troszkÄ™ inny target klienta, laptopy sÄ… dobrze

Nie bardzo wiem co to znaczy "inny", bo nie podałeś punktu odniesienia.
Według mnie produkt Sony/Apple trafia do wszystkich grup klientów
(szczególnie Apple). Oczywiście wśród tych których stać na laptopa za
5000 zł.

> dopracowane, droższe i często nie są dostępne w byle biedronce jak HP,
> Dell czy stare IBM. Tak samo ciężko trafić na lapki Appla a raczej nie
> są to złe modele po protu inna klientela to kupuje.

Nie wiem co rozumiesz przez "ciężko trafić na lapki Apple'a". W prawie
każdym większym centrum handlowym są iSpot'y i iStore'y. MacBooki (oraz
inne iCosie) leżą w prawie wszystkich marketach elektronicznych,
najczęściej zajmujac znaczną część stoiska.

Według mnie łatwiej znaleźć sklep z MacBookiem niż np. HP z podobnej
półki cenowej. Zresztą znalezienie konkretnego modelu Sony Vaio też może
nie być takie łatwe.

pozdrawiam,
PK