Re: SSD w netbookach i laptopach

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Sun, 19 Aug 2012 22:09:38 +0200

W dniu 2012-08-19 21:21, PK pisze:

> Zupe艂nie inny produkt. Ferrari s膮 rzadkie, bo ma艂o jest nowych.
> Nowych laptop贸w Sony jest ca艂kiem du偶o (cho膰 Apple odebra艂o im kawa艂
> rynku). Czyli jest sporo nowych i drastycznie ma艂o starych.

Tylko Sony zacz臋艂o si臋 pokazywa膰 w sklepach dopiero od jaki艣 3 - 4 lat a
tak mo偶na je by艂o naby膰 tylko w paru wzorcowych sklepach SONY za do艣膰
wysok膮 cen臋 dla tego por贸wnuj臋 do Ferrari kt贸re jest drogie i rzadkie
(salon Ferrari istnieje w PL dopiero od chyba roku max2)

> Nie bardzo wiem co to znaczy "inny", bo nie poda艂e艣 punktu odniesienia.
> Wed艂ug mnie produkt Sony/Apple trafia do wszystkich grup klient贸w
> (szczeg贸lnie Apple). Oczywi艣cie w艣r贸d tych kt贸rych sta膰 na laptopa za
> 5000 z艂.

Inny znaczy taki kt贸ry chce si臋 wyr贸偶ni膰 z t艂umu i kupi膰 laptop 2 x
dro偶szy od innych firm bardziej popularnych jak HP czy Dell o podobnych
parametrach. Teraz ceny Sony spad艂y i zaczyna si臋 to robi膰 bardziej
popularne cho膰 cena Vaio Z w okolicach 12-13 ty艣 dalej jest poza
zasi臋giem 艣miertelnika.

> Nie wiem co rozumiesz przez "ci臋偶ko trafi膰 na lapki Apple'a". W prawie
> ka偶dym wi臋kszym centrum handlowym s膮 iSpot'y i iStore'y. MacBooki (oraz
> inne iCosie) le偶膮 w prawie wszystkich marketach elektronicznych,
> najcz臋艣ciej zajmujac znaczn膮 cz臋艣膰 stoiska.

Markety rozumiem s膮 w ka偶dym mie艣cie czy podajesz DC/Krak贸w/Gda艅sk czy
np. Wroc艂aw albo inne du偶e miasto wojew贸dzkie ??
Apple lansuje si臋 tylko w paru du偶ych centrach handlowych .. jako艣 nie
widzia艂em ich w Tesco, Realu, Lidlu itp ...

> Wed艂ug mnie 艂atwiej znale藕膰 sklep z MacBookiem ni偶 np. HP z podobnej
> p贸艂ki cenowej. Zreszt膮 znalezienie konkretnego modelu Sony Vaio te偶 mo偶e
> nie by膰 takie 艂atwe.

Bo mieszkasz w du偶ym mie艣cie dla tego widzisz sklepy Ico艣tam a to i tak
chyba tylko w sieci MediaGroup. Ci臋偶ko znale藕膰 bo szkoda kasy na modele
kt贸re s膮 nie sprzedawalne w markecie bo pan/pani prezes nie p贸jdzie do
MM i nie b臋dzie szuka膰 laptopa dla siebie za 15 ty艣 :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawd藕 auto i zobacz jego histori臋 na forum.
www.automo.pl - sprawd藕 od r臋ki po VIN histori臋, wyposa偶enie auta.