Re: SSD w netbookach i laptopach

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Sun, 19 Aug 2012 19:35:20 +0200

W dniu 2012-08-18 15:07, PK pisze:

> Ja nie jestem przekonany do tej "trwałości Sony", którą tak wychwalasz,
> ale powiem Ci tak. Tylko raz w życiu widziałem osobę z Sony Vaio
> starszym niż ~3 lata: pewnego profesora na moim wydziale. Za to pełno
> jest osób używających starych IBM, HP czy Dell. Także na allegro nie ma
> zatrzęsienia starych lapków Sony.

Ale mi argument :) Co dzień jeżdżę po ulicach i nie widuję Ferrari,
Astona czy Bentleya a tylko 10-20 letnie passaty albo golfu znaczy że są
lepsze od tamtych ?? :)
A tak na serio to Sony ma troszkÄ™ inny target klienta, laptopy sÄ… dobrze
dopracowane, droższe i często nie są dostępne w byle biedronce jak HP,
Dell czy stare IBM. Tak samo ciężko trafić na lapki Appla a raczej nie
są to złe modele po protu inna klientela to kupuje.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.