Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Chris <spam_at_spam.de>
Data: Fri, 17 Aug 2012 13:52:43 +0200
Message-ID: <k0lbad$t95$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2012-08-17 13:41, Michal pisze:
> W dniu 2012-08-17 13:28, Chris pisze:
>
>> Bzdury gadasz :) ale pewnie nie doczytałeś małego druczku Seagata :)
>
> Ostrożniej z tymi bzdurami proszę. Wiem co piszę i większość
> sklepów z którymi miałem styczność też kontynuuje gwarancję. Sami nie
> naprawiają, tylko wysyłają do dystrybutora, a ten ew producenta. Czyli
> na jedno wychodzi, a jakoś wygodniej mi było wysyłać do Seagate AFAIR
> niż przez pół kontynentu do sklepu w PL, ten do dysttrybutora i pewnie
> kazałby mi odebrać osobiście, bo już widzę jak na własny koszt wysyła
> kurierem przez pół Europy.

PracujÄ™ u dystrybutora i wymieniamy dyski na nowe dajÄ…c nowa gwarancjÄ™,
dodam że cała operacja nie trwa dłużej niż tydzień z odbiorem paczki od
nas u sprzedawcy. Jak ktoÅ› leci w ch... to sklepy :)

-- 
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.
www.automo.pl - sprawdź od ręki po VIN historię, wyposażenie auta.
Received on Fri 17 Aug 2012 - 13:55:02 MET DST

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 17 Aug 2012 - 14:51:01 MET DST