Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Michal <usenet_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Fri, 17 Aug 2012 14:02:38 +0200
Message-ID: <k0lbuq$qgi$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2012-08-17 13:52, Chris pisze:

> PracujÄ™ u dystrybutora i wymieniamy dyski na nowe dajÄ…c nowa gwarancjÄ™,
> dodam że cała operacja nie trwa dłużej niż tydzień z odbiorem paczki od
> nas u sprzedawcy.

> Jak ktoĹ› leci w ch... to sklepy :)

A z tym ostatnim zgadzam siÄ™ w 100%. Czasem sam siÄ™ dziwiÄ™, bo nic na
tym nie zyskują traktując klienta "z buta" w 5 min po sprzedaży, wręcz
zrażają ludzi nie ponosząc praktycznie dodatkowych kosztów (dorzucić HDD
do przsyłki zbiorczej i wypelnić RMA to nie jest chyba jakiś straszny
problem). Na szczęście nie wszystkie tak mają :)

-- 
/MB
Received on Fri 17 Aug 2012 - 14:05:02 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 17 Aug 2012 - 14:51:02 MET DST