czytnik Unitek Y-9312 na USB3.0

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_at_nospam.o2.pl.cx>
Data: Thu, 16 Aug 2012 19:15:33 +0200

Witam,

Czy ktoś ma może czytnik kart SD jak w temacie? Zastanawiam się, czy mój
nie jest aby uszkodzony... sprawdziłem na dwóch różnych komputerach, z
różnymi chipsetami USB 3.0 i czytnik wyciąga max 4.8 MB/s, tak samo w
odczycie jak i zapisie.

Nie wiem, czy to kwestia karty, na której testuję - GoodRam 16GB class
10, ale to chyba trochę za mało. Szczególnie, że sama karta z aparatu
czy ze zwykłego wbudowanego czytnika w notebooka "wyciąga" paręnaście
MB/s odczytu....

--
Tomek GÅ‚owacki