Re: czytnik Unitek Y-9312 na USB3.0

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Thu, 16 Aug 2012 21:03:04 +0200

U偶ytkownik "Tomek G艂owacki" <t_gl_at_nospam.o2.pl.cx> napisa艂 w wiadomo艣ci
> Witam,
> Czy kto艣 ma mo偶e czytnik kart SD jak w temacie? Zastanawiam si臋, czy m贸j
> nie jest aby uszkodzony... sprawdzi艂em na dw贸ch r贸偶nych komputerach, z
> r贸偶nymi chipsetami USB 3.0 i czytnik wyci膮ga max 4.8 MB/s, tak samo w
> odczycie jak i zapisie.
> Nie wiem, czy to kwestia karty, na kt贸rej testuj臋 - GoodRam 16GB class 10,
> ale to chyba troch臋 za ma艂o. Szczeg贸lnie, 偶e sama karta z aparatu czy ze
> zwyk艂ego wbudowanego czytnika w notebooka "wyci膮ga" par臋na艣cie MB/s
> odczytu....

Mia艂em czytnik uniteka, g贸wno niesamowite nie dzia艂a艂o na USB 2.0 tylko 1.1
No.. zda偶y艂 si臋 jeden komputer co zadzia艂a艂o. Wys艂a艂em na reklamacj臋 to
odpisali 偶e nie widz膮 wad i chcieli kase za odes艂anie.
Oczywi艣cie zla艂em to badziewie i nigdy, przenigdy wi臋cej 偶adnego szajsu od
uniteka nie kupi臋.

--
Irokez