Re: czytnik Unitek Y-9312 na USB3.0

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu, 16 Aug 2012 19:20:53 +0200

On 2012-08-16 19:15, Tomek G艂owacki wrote:
> Witam,
>
> Czy kto艣 ma mo偶e czytnik kart SD jak w temacie? Zastanawiam si臋, czy m贸j
> nie jest aby uszkodzony... sprawdzi艂em na dw贸ch r贸偶nych komputerach, z
> r贸偶nymi chipsetami USB 3.0 i czytnik wyci膮ga max 4.8 MB/s, tak samo w
> odczycie jak i zapisie.

Tego akurat czytnika nie mam, ale Unitek to w sporej cz臋艣ci urz膮dzenia
kt贸re s艂abo dzia艂aj膮. Dla przyk艂adu karta USB3.0 z panelem z przodu
obudowy nie by艂a w stanie zasili膰 dysku zewn臋trznego (panel w zestawie),
co przy USB3.0 nie powinno miec miejsca. odda艂em wszystkie jakie mia艂em
od dystrybutora, a oni dalej to sprzedawali.

> Nie wiem, czy to kwestia karty, na kt贸rej testuj臋 - GoodRam 16GB class
> 10, ale to chyba troch臋 za ma艂o. Szczeg贸lnie, 偶e sama karta z aparatu
> czy ze zwyk艂ego wbudowanego czytnika w notebooka "wyci膮ga" par臋na艣cie
> MB/s odczytu....

Towar niezgodny z umowa, popro艣 o zwrot kasy.