Re: SSD Intela - realizacja gwarancji producenta w PL

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu, 16 Aug 2012 19:07:50 +0200

On 2012-08-16 17:01, chochlik_drukarski wrote:

> Użytkownik "Imię i nazwisko" <e-mail_at_e-mail.com> napisał w wiadomości

> Intel naprawia dyski seagate i samsung?

niezrozumiałeś przedpiścy. Przetestowane na dyskach seagate i samsung
(który obsługiwany jest przez Seagate). Sam poleciłem taką ścieżke paru
klientom (dystrybutorzy maja klienta w d. i zazwyczaj odsyłaja korekte),
dziala znakomicie do 7-10 dni detaliczny klient ma wymieniony sprzęt. WD
podobnie

Samego samsunga jeszcze nie sprawdzałem, nie mam ichniejszego SSD.

> A jeśli chodzi o realizacje gwarancji u samsunga to pytałem na infolinii
> i rozmowa
> wyglądała tak:
>
> Ja: Dzień dobry, czy mogę uszkodzony dysk samsung 830 będący na gwarancji
> reklamować bezpośrednio u Państwa ?
> Oni: Nie, spierdalaj

Nagraj, udostępnij nagranie ;)