Re: Co zamiast WRT54G?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 13 Aug 2012 13:10:41 +0200

Użytkownik Michal napisał:

> Marnujesz go.

Może ;) Tak jak pisalem - jest dla mnie transparentny. Dziala wedle
oczekiwan:
- stabilnie
- laczy urzadzenia po LAN i WiFi
- nie psuje sie

> Tp-Link 1043ND + OpenWRT - działa idealnie, a byłem przyzwyczajony
> do stabilności WRT54GL + tomato.

Co mi daje (w skrocie) alternatywny firmware? Pomijajac wiecej opcji
konfiguracji i pewnie elastycznosc. Jak ze stabilmoscia?

> Jak potrzebujesz mało portów, to wystarczy to + modem, praktyka pokazuje
> jednak, że portów nigdy za dużo.

4 to aż nadto. W chwili obecnej mam 3 od lat i czwarty się "nudzi". :)

> W rezultacie w domu mam teraz linksysa
> AG241v2 jako modem w bridge, spiętego z nim "na pająka" WRT54GL z
> tomato, dalej TPlinka 1043ND do gigabitowego segmentu sieci + wifi n
> 3rx/3tx i w kolench pokojach po 5 i 8 portowym switchu.

JA chyba jednak prosty czlowiek jestem. ;)

> Trochę namotane, ale całość działa tak, że można zapomnieć że istnieje -
> raz ustawione po prostu jest. M.in. z tego powodu zostawiłem sobie jako
> drugi (właściwie trzeci bo AG241 to też router i modem w jednym) -
> zwyczajnie nie chciało mi się ustawiać od nowa konfiguracji rzeźbionej
> na tomato z WRT54GL ładnych parę lat, by działała dokładnie tak jak chcę.

U mnie na szczescie problem z konfiguracja (zaawansowana) odpada.
Wlasciwie to z checia zrobie to co trzeba od zera, zeby "wyczyscic"
nalecialosci lat :)