Re: Co zamiast WRT54G?

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 13 Aug 2012 13:06:32 +0200

Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

> TP-Link TL-WR1043ND

Znalazlem:

2.4-2.4835GHz

Wiec pytanie - czy nie szukac czegos 5GHz (lubie kupowac przyszlosciowo,
a jedno co wiem przyszlosciowo - to, ze ilosc danych np. HD 1080p -
bedzie sie zwiekszac).

Wiec de facto wole zaplacic wiecej i miec spokoj na dluzej.

Chyba, ze te 5GHz o ktorych czesto slyszalem w kontekscie streamingu HD
jest po prostu przereklamowane :)

Bo jak mam zaplacic 2 razy wiecej a miec "zysk" 5% to zaplace mniej.