Re: Co zamiast WRT54G?

Autor: Michal <usenet_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Mon, 13 Aug 2012 21:14:11 +0200

W dniu 2012-08-13 13:10, Mr Misio pisze:

> Co mi daje (w skrocie) alternatywny firmware? Pomijajac wiecej opcji
> konfiguracji i pewnie elastycznosc. Jak ze stabilmoscia?

Poza wspomianymi kwestiami bezpiecze艅stwa (linksysy mia艂y podobnie
AFAIR), o wiele lepszym priorytetowaniem ruchu, vpn, poprawianiem b艂臋d贸w
(do czego linksys si臋 nie kwapi) np: takie ficzery jak printserwer,
obs艂uga modem贸w, w tym aero2 jako 艂膮cze backupowe, poprawna obs艂uga
NFS/CIFS/FTP/DLNA (w sofcie tplinka by艂o tak fatalne, ze szkoda pisa膰)
co powinno Ci臋 zainteresowa膰 w kontek艣cie streamingu 1080p. BD-rip贸w na
tym nie u偶ywa艂em (po choler臋 - p艂yt臋 bluray po prostu wk艂ada si臋 do
odtwarzacza) ale r贸偶ne trailery 1080p maj膮ce po 200 mb na 1,5-2 min
dzia艂aj膮 na tym 1043nd z gorgoyle po wifi bez problem贸w.

--
/MB