Re: Co zamiast WRT54G?

Autor: Michal <usenet_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Sun, 12 Aug 2012 19:09:31 +0200

W dniu 2012-08-12 13:41, Mr Misio pisze:

> Jestem mega zadowolony z WRT54G, choc bez modowanego alternatywnego
> firmware.

        Marnujesz go.

> Ale... nie ma wifi-n i nie ma switcha 1GB.

        MiaÅ‚em dokÅ‚adnie to samo.

> Samego Switcha
> sobie kupilem osobno i podoba mi sie przyspieszenie w LAN-ie. No ale to
> terz 2 skrzynki. 3 jesli liczyc modem. Wolalbym powrocic do 2 skrzynek :)
>
> Wiec jaki, stabilny, szybkodzialajacy po wifi-n, z gigabitowym switchem
> przynajmniej 5 portow (1 in z modemu, 4 out do urzadzen) kupić? Nie musi
> być ładny. Ma być taki, żebym mogl zapomnieć, że istnieje...

        Tp-Link 1043ND + OpenWRT - dziaÅ‚a idealnie, a byÅ‚em przyzwyczajony do
stabilności WRT54GL + tomato.
Jak potrzebujesz mało portów, to wystarczy to + modem, praktyka pokazuje
jednak, że portów nigdy za dużo. W rezultacie w domu mam teraz linksysa
AG241v2 jako modem w bridge, spiętego z nim "na pająka" WRT54GL z
tomato, dalej TPlinka 1043ND do gigabitowego segmentu sieci + wifi n
3rx/3tx i w kolench pokojach po 5 i 8 portowym switchu.
Trochę namotane, ale całość działa tak, że można zapomnieć że istnieje -
raz ustawione po prostu jest. M.in. z tego powodu zostawiłem sobie jako
drugi (właściwie trzeci bo AG241 to też router i modem w jednym) -
zwyczajnie nie chciało mi się ustawiać od nowa konfiguracji rzeźbionej
na tomato z WRT54GL ładnych parę lat, by działała dokładnie tak jak chcę.

--
/MB