Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 8 Aug 2012 16:28:18 +0200

Dnia Wed, 8 Aug 2012 08:31:58 +0200, Chris napisał(a):

> Przemysław Ryk nabazgrał(a):
>
> Nie mam CS-a i tu może siedzi problem zajętości systemu, tak jak pisałe mam
> dysk SSD 60GB oraz soft co pisałem + office bo zapomniałem o nim i spokojnie
> mam jeszcze miejsca. Wszystkie inne dane trzymam na drugim dysku oraz w
> sieci.
> Problemem może być jeszcze Vista ale dawmo już nie widziałem tego systemu.

C:\Program Files\Adobe - 1,8 GB
C:\Program Files\Common Files\Adobe - 0,3 GB
C:\Program Files (x86)\Adobe - 5,65 GB
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe - 1,3 GB

Razem już wychodzi prawie 10 GB. Dorzuć do tego np. instalowane przez pakiet
fonty.

Katalog Windows (sprawdzane Total Commanderem) waży u mnie - na blisko
czteroletnim systemie - 30 GB.

Katalogi użytkownika oraz dane z C:\Users\Konto\AppData\Local i
C:\Users\Konto\AppData\Roaming mam przerzucone na drugą partycję. AllUsers
waży 0,53 GB, dla mojego konta podfoldery Local i Roaming zajmują łącznie
prawie 17 GB. Z czego np. cache Picasy to ponad 5,5 GB.

[ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]
[ You've gone for column "D". Why? Simple answer is, if you don't try, you ]
[ can't fail. Are you really that simple?        ("House M.D. 4x09 Games") ]