Re: Prośba pilna o ocenę zestawu

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Wed, 8 Aug 2012 08:31:58 +0200

Przemysław Ryk nabazgrał(a):

> System, aktualizacje, CS 5.5, Corel X4, Office 2010, kilka innych
> aplikacji. Dane użytkownika z \Users\konto\AppData\Local czy \Roaming w
> zdecydowanej większości wywalone na osobną partycję i symlinkowane.

Nie mam CS-a i tu może siedzi problem zajętości systemu, tak jak pisałe mam
dysk SSD 60GB oraz soft co pisałem + office bo zapomniałem o nim i spokojnie
mam jeszcze miejsca. Wszystkie inne dane trzymam na drugim dysku oraz w
sieci.
Problemem może być jeszcze Vista ale dawmo już nie widziałem tego systemu.