Re: Proba pilna o ocen zestawu

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 8 Aug 2012 16:28:17 +0200

Dnia Wed, 8 Aug 2012 08:36:54 +0200, Chris napisał(a):

> Przemysław Ryk nabazgrał(a):

> Z czego co mi było wiadomo to przy monitorach PRO dla grafików chodziło
> głównie o kalibrację kolorów ale w tym to ty już jesteś specjalista a nie ja
> więc nie będę się wypowiadał.
> Co do HDCP to pisałem "może" takie miałem informacje od grafików ale też nie
> byli pewni na 100% bo nikt tam tego nie używa do tego celu.

Mogło wyjść swojego rodzaju „połączenie”. Ktoś podpinał po HDMI czy
DisplayPort, transmisja danych do monitora miała iść po protokole DDC/CI co
AFAIR (szczególnie w przypadku DisplayPort - przynajmniej z tego co pamiętam
z pracy u dystrybutora EIZO na Polskę) nie jest raczej obsługiwane i był
klops. Mogło nastąpić sprzężenie zwrotne, że to HDCP miesza, choć IMVHO nie
miało akurat nic do rzeczy.

[ Ludzie są jak skarpetki. Jeden podobny do drugiego, a do pary nie        ]
[ znajdziesz.                                             (JoeMonster.org) ]